הערב: כינוס האלפים של 'דגל התורה' בירושלים, בראשות גדולי ישראל

    איתי גדסי No Comments on הערב: כינוס האלפים של 'דגל התורה' בירושלים, בראשות גדולי ישראל

    היערכות שיא לכינוס ההיסטורי בירושלים אלפים צפויים להשתתף הערב בכינוס 'דגל התורה' | גדולי ישראל ישתתפו הערב במעמד היסטורי בירושלים לטובת רשימת דגל התורה והמועמד לראשות העיר, משה ליאון | וגם: איך יגיע ראש הישיבה מנתב"ג?

    ההכנות
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות מזג האוויר הסוער שצפוי הערב (חמישי) אלפים רבים צפויים להשתתף במעמד ההיסטורי באולמי 'תמיר' בירושלים, בו ישתתפו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי, ועוד מאות ראשי ישיבות, רבנים, דיינים, יושבי על מדין בכנס שנועד לעורר את הציבור לקראת הבחירות שייערכו ביום שלישי הקרוב.

    במהלך הכנס צפויים הרבנים לעורר על החובה להצביע עבור רשימת 'דגל התורה' שסימנה 'דת' ועבור המועמד לראשות העיר, משה ליאון.
    בשבוע האחרון, נפגשו ראשי 'דגל התורה' עם בכירים במשטרת ירושלים בכדי להיערך לכנס. המשטרה מעריכה שרבבות תושבים יגיעו, וביקשה להיערך כמו שצריך לאירוע הענק.

    באזור אולם 'תמיר' כבר נמצאים עשרות שוטרים שמכוונים את התנועה, והמשטרה ממליצה לבוא לאירוע בתחבורה ציבורית.

    כמו כן, חברות ההיסעים צפויות לתגבר את הקווים לאזור החל מהשעה 19:00 בערב מכל השכונות החרדיות, ומארגני האירוע הוציאו הודעה לפיה עדיף להגיע כמה שיותר מוקדם בכדי להימנע מפקקים, עיכובים ועוגמות נפש.

    התכנון המקורי היה להעמיד מסכי ענק עבור נשים, אבל בשל מזג האוויר הוחלט לדחות את מועד העצרת לנשים, וזו תתקיים במוצאי השבת הקרובה באולם 'שערי העיר' בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל.

    WhatsApp Image 2018-10-25 at 18.31.11

    יחד עם זאת, יוצבו במקום מסכי ענק לטובת הציבור שיתקהל מחוץ לאולם.
    רגעי השיא של המעמד יהיה כשגדולי ישראל יכנסו לאולם. על פי התכנון, מרנן ורבנן יכנסו לאולם בשעה 21:00 והכינוס כולו יסתיים עד השעה 22:30.

    יצויין כי ראש ישיבת 'עטרת ישראל' ששהה בימים האחרונים בחו"ל לכנסי חיזוק בארה"ב, הודיע למקורביו כי הוא מעוניין לחזור במיוחד לכינוס המיוחד שנושא את הכותרת 'בנפשנו', והוא צפוי להגיע לארץ סמוך ונראה לפתיחת האירוע, כשהמארגנים הבטיחו את הגעתו המהירה באמצעות ליווי משטרתי.



    0 תגובות